حکاکی لیزری غیرفلزات

خدمات لیزری غیرفلزات

خدمات لیزری غیر فلزات شامل حکاکی بر روی عنواع سطوح از جمله چوب ، سنگ ، پلکسی ، مولتی استایل ، چرم وجیر و..

حکاکی لیزری روی چوب

حکاکی بر روی چوب

از دیرباز حکاکی بر روی چوب خیلی پر طرفدار بوده اما امروزه تکنولوژی به این امر بسیار کمک کرده زیرا با استفاده از دستگاه های لیزر می توان در زمان صرفه جویی کرد و با کیفیت بالا کالایی را تولید کرد در صورتی که در گذشته معرق کاری جایگزین حکاکی لیزری بر روی چوب را داشته که بسیار زمان‌بر بوده و احتیاج به دقت عمل بالایی داشته است.

اما امروزه شرکت پارسیان استحکام پایتخت با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های لیزری دنیا و نیروی متخصص هر ایده و طرحی که مدنظر شما عزیزان است را در هر ابعادی در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد داد .

برای این کار فقط کافیست که طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید

خدمات حکاکی بر روی سنگ

حکاکی بر روی سنگ

امروزه حکاکی بر روی اجسام سختی هم چون سنگ طرفداران خاص خود را دارد

حکاکی بر روی سنگ شامل حکاکی بر روی عنوان ظروف سنگی ، حکاکی لیزری بر روی عنواع انگشتر های سنگی ، حکاکی بر روی سنگ های یاد بود و……

این روزها ظروف های سنگی بسیار ترند شده است در این راستا حکاکی لیزری  بر روی این ظروف بسیار پر طرفدار شده است بدین صورت که می توان نام برند و یا نوشته موردنظر خود را بر روی این ظروف حکاکی نمایید و یا هر نقش و نگاری که مورد نظر شما عزیزان باشد می توان در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین و دقیق ترین شکل حکاکی کرد

حکاکی لیزری بر روی انگشتر

حکاکی لیزری بر روی انگشتر

حکاکی بر روی سنگ های نفیس انگشتر هم که از دیرباز مورد استقبال مردم بوده اما دچار یک سری مشکلات در گذشته بوده اند در بعضی موارد با ضربه می خواستند بر روی سنگ حکاکی انجام دهند که باعث صدمه زدن بر روی سنگ می شود و زمان زیادی را می برد اما امروزه با استفاده از دستگاه های لیزر صنعتی به راحتی هر طرحی و نوشته ای را می شود در کوتاه ترین زمان بر روی سنگ حکاکی کرد.

حکاکی بر روی سنگ های یادبود

در گذشته بر روی سنگ های یاد بود نوشته هایی خطاطی می شد که زمانی که در مجاورت باران و هوا قرار می گرفت خیلی زود از بین میرفت اما امروزه با استفاده از دستگاه های لیزر می توان حکاکی لیزری بر روی این سنگ ها انجام داد و زمانی که در مجاورت باران و هوای بیرون قرار می گیرد هیچ  مشکلی برایش پیش نمی یاید به دلیل انکه لیزر یه لایه از زوی هر جسمی را بر میدارد بدون اسیب زدن به اون جسم که این باعث می شود هیچگاه ان نوشته از روی آن جسم پاک نشود.

 

حکاکی لیزری بر روی پلکسی

حکاکی لیزری بر روی پلکسی

پلکسی یک جنس پلاستیکی دارد که امروزه در صنعت های متفاوت از آن استفاده می شود، به دلیل اینکه جنسی مانند شیشه دارد اما بسیار مقاوم تر بنابراین بسیار قابل استفاده می باشد.

حکاکی لیزری بر روی پلکسی را می توان حتی برای استند های اسم در تولد ها و عروسی ها دید. البته علاوه بر متریال ذکر شده، حکاکی لیزری بر روی فلزات مانند طلا، زیورآلات و … نیز انجام می گیرد.

حکاکی لیزری بر روی مولتی استایل

حکاکی بر روی مولتی استایل

مولتی استایل به دلیل جنس متفاوت و رنگ بندی های خاصی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

از حکاکی لیزری بر روی مولتی استایل می توان برای ساخت تاپر های کیک استفاده کرد.

حکاکی لیزری بر روی چرم و جیر

حکاکی لیزری  بر روی چرم و جیر

با توجه به اینکه امروزه برش متریال چرم با استقاده از برش لیزری انجام می شود، از دیرباز برای زدن طرح بر روی چرم و جیر، داغی انجام می شد که زیاد کیفیت بالایی را ارائه نمیداد اما امروزه با استفاده از حکاکی لیزری کیفیت بالایی ارائه میدهد البته در کوتاه ترین زمان

خانه درباره ماتماس با ما